Originile Brand-ului Shell

Există multe fațete ale brandului nostru, dar scoica Pecten reprezintă întruchiparea lucrurilor pe care le susținem și a modului în care brandul nostru a evoluat de-a lungul timpului. Atunci când companiile „Royal Dutch Petroleum Company” și „Shell Transport and Trading” au fuzionat în 1907, numele și simbolul celei din urmă (Shell și scoica Pecten) au devenit denumirea prescurtată și emblema noii companii Royal Dutch Shell Group, păstrându-se până în prezent. Forma exactă a scoicii Pecten a evoluat în timp, odată cu tendințele designului grafic (printre alte motive). Scoica Pecten în forma sa de astăzi a apărut în 1971 și încă trece testul timpului, fiind una dintre cele mai recunoscute sigle din lume!

Evoluția brandului

Deși reprezintă elementul central al identității, o marcă înseamnă mai mult decât o siglă. Puține mărci au profunzimea, anvergura, dimensiunea și gama de puncte de contact pe care le are Shell, construite în decursul a mulți ani de exprimare consecventă a mărcii. Ca toate mărcile mari, Shell trebuie să investească timp și energie în construirea și menținerea unei mărci puternice – este cel mai mare și valoros bun al nostru; generează încredere și loialitate în rândul clienților. Sigla noastră cunoscută la nivel mondial, scoica Pecten, este vizibilă împreună cu roșul și galbenul, culorile noastre distincte, și reprezintă marca și valorile noastre, indiferent dacă se regăsește în stația de alimentare, pe o carte de vizită sau în cadrul unuia dintre numeroasele noastre evenimente și experiențe.

Dezvoltată pe fundația tradiției noastre, marca noastră continuă să evolueze în lumea modernă. Încă de la începutul secolului al XX-lea, muzica a jucat și ea un rol important în comunicările noastre vizuale și auditive, ce au inclus colaborări cu cântăreții Bing Crosby și Sammy Davis Jr. În colaborare cu compozitorul de coloane sonore pentru televiziune și filme din Regatul Unit, Tom Howe, am lansat în 2015 „Sound of Shell”, o semnătură acustică și o temă muzicală de marcă care reunește valorile și energia Shell. Marca noastră merge dincolo de identitatea vizuală, „The Sound of Shell” ne oferă ocazia de a spune publicului nostru cine suntem și ce reprezentăm, prin intermediul muzicii. Livrăm astfel o experiență a mărcii noastre mai captivantă și cu un impact mai puternic.

Prin narațiuni memorabile și acțiuni pline de semnificații, Shell a jucat un rol important în schimbările din momentele cheie de-a lungul istoriei, iar capacitatea de a spune povești captivante în moduri memorabile a menținut marca Shell conectată la clienții săi, într-o societate aflată în permanentă schimbare.