Pentru vehicule a căror masă totală depășește 3,5 t

Tractări și depanări auto, respectiv plata amenzilor pentru vehicule a căror masă totală admisă depășește 3,5 tone – Ghid

Asistența rutieră: disponibilă pentru fiecare vehicul a cărui masă totală depășește 3,5 t

Servicii de siguranță: (de ex. plata amenzilor) pentru toate cardurile dvs. Shell (în continuare numite colectiv: Serviciul)

Sunați-ne partenerii la numărul 00800-38 76 74 35 (gratuit și cu comunicare în limba engleză), iar ei vor organiza totul pentru dvs., în cazul în care aveți nevoie de asistență în oricare dintre țările europene enumerate mai jos.

Dacă aveți nevoie de asistență în limba maghiară sunați la numărul +49 73333 05940215, apelabil 24 de ore din 24, chiar și din străinătate.Apelurile către acest număr nu sunt gratuite.

Important:sunați prestatorul nostru întotdeauna la unul dintre numerele de telefon Shell-hotline de mai sus, fiindcă în cazul sesizărilor făcute la alte numere de telefon, se vor percepe tarife mai ridicate.

Serviciul este furnizat de partenerul nostru Europe Net. Pentru a beneficia de acest serviciu, vă puteți folosi cardul Shell în aproape 40 de țări:

Austria, Belarus, Belgia, Bulgaria, Croația, Bosnia și Herțegovina, Kosovo, Macedonia de Nord, Serbia, Muntenegru, Republica Cehă, Danemarca, Elveția, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Moldova, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, Regatul Unit, România, Rusia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Turcia, Ucraina, Ungaria.

În cazurile în care contravaloarea estimată a asistenței depășește 5.000 lei, pentru furnizarea acesteia este nevoie de acordul serviciului de relații cu clienții ai companei Shell, precum și al persoanei contact, care figurează în contractul cu partenerul nostru specificat ca Utilizator, adică al fimeri dvs. Cerem acest acord prin comunicarea scrisă a costurilor estimate, care nu conțin TVA și nici taxa pentru utilizarea sistemului. În lipsa acordului, nu avem posibilitatea furnizării serviciului.

În cazul în care contravaloarea estimată a serviciului nu depășește 5.000 lei, în afară de sesizarea făcută de șofer, nu este nevoie de permisiunea Shell România. nu cere acordul firmei care a apelat la serviciu. Prin urmare, recomandăm tuturor partenerilor noștri, ca premergător apelării la serviciu să se pună de acord cu posesorul cardului Shell, pentru a determina condițiile în care poate beneficia de serviciul de asistență în cazul vehiculului respectiv. Prezumția companiei Shell România este că posesorul cardului are dreptul de a beneficia de serviciu. Compania Shell România nu își asumă nicio responsabilitate în privința costurilor, pagubelor și tarifelor rezultate în urma apelării la serviciu în alte condiții decât cele stipulate în acest ghid. Utilizatorul are obligația de a suporta aceste costuri, pagube și tarife.

În tabelul de mai jos găsiți situațiile în care furnizăm serviciul, precum și cele în care este nevoie de acordul serviciului nostru de relații cu clienții:

Permisiunea este necesară

Descrierea serviciului În timpul programului de lucru În afara programului de lucru
Asistență auto, sub valoarea de 1.500 de euro, cu card Shell de categoria de achiziție 0 sau 1 Persoana de contact desemnată prin contract de partenerul nostru Utilizator Persoana de contact desemnată prin contract de partenerul nostru Utilizator
Asistență auto peste valoarea de 1.500 de euro, cu card Shell de categoria de achiziție 0, 1, 2 sau 3 Serviciului de relații cu clienții al companiei Shell împreună cu persoana de contact desemnată prin contract de partenerul nostru Utilizator Nu se acordă Serviciul
Serviciu de siguranță, sub valoarea de 1.500 de euro, cu card Shell de categoria de achiziție 0, 1, 2 sau 3 Persoana de contact desemnată prin contract de partenerul nostru Utilizator Persoana de contact desemnată prin contract de partenerul nostru Utilizator
Serviciu de siguranță, peste valoarea de 1.500 de euro, cu card Shell de categoria de achiziție 0, 1, 2 sau 3 Serviciului de relații cu clienții al companiei Shell împreună cu persoana de contact desemnată prin contract de partenerul nostru Utilizator Nu se acordă Serviciul
Numărul de înmatriculare al vehiculului sau numele înscris pe card nu coincide. Persoana de contact desemnată prin contract de partenerul nostru Utilizator Persoana de contact desemnată prin contract de partenerul nostru Utilizator
Semnătura nu coincide cu cea de pe card. Persoana de contact desemnată prin contract de partenerul nostru Utilizator

Persoana de contact desemnată prin contract de partenerul nostru Utilizator

*Compania Shell poate modifica în mod unilateral lista țărilor acceptante.

**Pentru confirmarea persoanei de contact înregistrate în sistemul Shell, vă rugăm să apelați Serviciul de Relații cu Clienții la numărul +40373788652.

Pentru flote de vehicule cu masa totală sub 3,5 tone

SERVICIU NOU DE ASISTENȚĂ AUTO GHID

Serviciu Shell Assistance începând din 1 ianuarie 2020

Accident?

Defecțiune?

Pierderea cheii de contact?

Apelați numărul de telefon 061 458 4459 pentru a asigura în fiecare zi a anului asistență rapidă și profesională autovehiculelor din flota dvs.*

Shell Assistance oferă tractări și depanări auto gratuite exclusiv pe teritoriul Ungariei, 24 de ore din 24, în fiecare zi a săptămânii.*

Cine poate beneficia de serviciul Shell Assistance?**

Partenerii noștri cu care compania Shell Hungary Zrt. are o relație contractuală directă pot beneficia de serviciul de tractare și depanare Shell Assistance pentru autoturismele înmatriculate în Ungaria a căror masă totală admisă nu depășește 3,5 tone, dacă posedă un card Shell pentru autoturisme (nu pentru autovehicule de transport marfă sau autobuze), adică un card Shell al cărui număr începe cu combinația de cifre 7002.

De serviciul Shell Assistance pot beneficia în mod exclusiv partenerii contractuali direcți ai companiei Shell Hungary Zrt. Nu oferim acest serviciu partenerilor noștri de leasing și de gestionare a flotelor sau clienților acestora, și nici acelor parteneri cu care am încheiat un contract mijlocit de un intermediar oficial de carduri de carburant. Serviciul Shell Assistance poate fi solicitat în mod exclusiv prin prezentarea unui card Shell activ de către persoana îndreptățită să utilizeze cardul respectiv. Cardul Shell activ este acel card valabil care în ultimele 3 luni calendaristice a fost folosit cel puțin o dată pentru achitarea contravalorii carburantului cumpărat.

Vă atragem atenția că în situația în care pe baza celor cuprinse în prezentul Ghid sau în Condițiile Generale de Asigurare Shell Assistance nu aveți dreptul să beneficiați de serviciul Shell Assistance, Shell Hungary Zrt. are dreptul să-i factureze Utilizatorului contravaloarea serviciului Shell Assistance.

Când puteți beneficia de serviciul Shell Assistance?

Principalele 3 categorii de utilizare a Serviciului:

EROARE PROPRIE: de exemplu descărcarea acumulatorului sau pierderea cheii de contact

Avarie TEHNICĂ: avarie electrică sau mecanică

ACCIDENT RUTIER

Condițiile detaliate le găsiți în Condițiile Generale de Asigurare Shell Assistance (având în vedere în primul rând secțiunea: Excepții și limitări)*

Cum vă ajută Shell Assistance la gestionarea flotei dvs.?

Shell Assistance oferă un serviciu de asistență disponibil în mai multe limbi, timp de 24 de ore din 24.

REPARAȚII LA FAȚA LOCULUI: Specialistul Asiguratorului sosește în cel mai scurt timp posibil la fața locului și rezolvă problema.

TRANSPORTARE ÎN SERVICE SAU LA PUNCTUL DE LUCRU: În situațiile în care reparația la fața locului nu este posibilă, transportăm – în conformitate cu Condițiile Generale de Asigurare oferite de Asigurator – autovehiculul avariat la cel mai apropiat service de specialitate, luând în considerare locul unde se află vehiculul, sau la un punct de lucru din Ungaria indicat de dvs., în limita distanței de 150 km.

MAȘINĂ DE SCHIMB: Serviciu nou oferit în conformitate cu Condițiile Generale de Asigurare oferite de Asigurator pentru o perioadă de 3 zile consecutive, dar nu mai lungă decât durata reparației.

Condițiile detaliate le găsiți în Condițiile Generale de Asigurare Shell Assistance.*

Partenerul nostru, Europ Assistance S.A. (în cele ce urmează Asiguratorul) posedă o experiență de 50 de ani și – la nivel național – peste 700 de specialiști de încredere în domeniul tractărilor și depanărilor auto.

Dacă aveți probleme, apelați numărul de telefon 061 458 4459, iar Shell Assistance se ocupă de restul!

*Celelalte condiții de utilizare a serviciilor Shell Assistance, precum și informații complete și detaliate găsiți în Condițiile Generale de Asigurare Shell Assistance în vigoare; vă rugăm citiți-le cu atenție.

**Compania Shell Hungary Zrt. stabilește condițiile suplimentare de utilizare a serviciilor Shell Assistance în prezentul ghid sau prin intermediul website-ului www.euroShell.hu. Compania Shell își rezervă dreptul de a modifica oricând în mod unilateral condițiile de oferire a serviciilor conexe cardurilor de carburant euroShell sau Shell, precum și condițiile de oferire a serviciilor prestate de terți (de exemplu serviciul de tractări și depanări auto Shell Assistance), respectiv de a suspenda, întrerupe (pe o perioadă determinată), sista, limita sau revoca oricând în mod unilateral aceste servicii. Compania Shell publică informațiile respective prin intermediul website-ului euroShell.

În alte privințe, se aplică prevederile Condițiilor Generale de Asigurare.

Politica de confidențialitate Shell Assistance

Informații detaliate în secțiunea Servicii rutiere

Funcții de securitate

Ne-am luat angajamentul și ne străduim să garantăm securitatea tranzacțiilor dvs. Descoperiți cum vă ajută cardul de carburant Shell la monitorizarea cheltuielilor legate de flota dvs. și cum contribuie personalul calificat de la stațiile noastre de alimentare la prevenirea abuzurilor.

Taxe și impozite rutiere

Cu ajutorul dispozitivelor asociate cardului dvs. Shell, puteți achita taxele de drum evitând astfel plata în numerar. Toate plățile apar pe aceeași factură, ceea ce simplifică procesul de achitare a taxelor.